Sunday 1 June 2014

JAMU SUSUK DARA


Saya agen kepada pengedar berdaftar Jamu Susuk Dara; 



Segela pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya seperti di bawah;

HOTLINE: 017-2217551 [MAZIM]
(Whatsapp/WeChat/SMS)

EMAIL: mazimoutlet@gmail.com

Berikut sedikit bingkisan pengalaman saya dengan Jamu Susuk Dara;

Mazdhila (Pengedar berdaftar Jamu Susuk Dara - Bukit Mertajam, Pulau Pinang) telah memperkenalkan kepada saya MAGIC CLEAR SINUS SOAP & BEDAK SERI CAHAYA untuk merawat masalah kulit muka seperti parut jerawat, jerawat halus dan jerawat batu serta masalah gatal-gatal di bahagian muka serta mata. Selepas lebih kurang 2 bulan menggunakannya, hasil yang diperolehi memenuhi harapan dan doa saya. 

Baca dan tengok testimoni saya yang dilaporkan kepada Pengedar Berdaftar Jamu Susuk Dara Mazdhila seperti di bawah;


Setelah betul-betul yakin dengan keberkesanan produk yang digunakan, saya pergi berjumpa dengan Pengedar Berdaftar Jamu Susuk Dara Mazdhila untuk mengetahui bagaimana saya boleh membantu rakan dan sahabat yang menghadapi masalah seperti saya. Tanggal 30 Mei 2014 saya secara rasmi telah menjadi agen berdaftar kerana dengan menjadi agen, saya dapat terus membeli produk-produk Jamu Susuk Dara pada harga istimewa (PM saya untuk menjadi agen berdaftar!!)

Kini, saya mula mencuba set lengkap resdung yang terdiri daripada MAGIC CLEAR SINUS SOAP, BEDAK SERI CAHAYA & JAMU SERI CAHAYA bagi merawat masalah resdung seperti alahan cuaca, makanan (makanan laut), mengurangkan masalah selsema, bersin dan gatal-gatal dibahagian seluruh muka, terutama hidung, kerongkong dan telinga dan bagi tujuan mengatasi masalah hidung berbau busuk.

Segela pertanyaan dan tempahan boleh hubungi saya seperti di bawah;

HOTLINE: 017-2217551 [MAZIM]
(Whatsapp/WeChat/SMS)

EMAIL: mazimoutlet@gmail.com

No comments:

Post a Comment